طبق تتبع های چيز ۸۷ درصد برندها مشغول تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان عطش مند فراز مطالعه تزكيه اشتراکگذاری آنها هستند و تنها ۱۴ درصد فايده تولید محتوایی میپردازند که مؤثر در نرخ اعتبار سازی برای کسبوکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت
یکی باز يافتن مهمترین معیار هایی که تو بهینه سازی موتورهای جستجو مورد بررسی استقرار می گیرد، چگالی کلمه کلیدی است. چگالی کلمات کلیدی یک صفحه، درصد کلمات کلیدی صدر در باقی کلمات درون یک دستگاه وب تعریف می شود. رابطه داشتن چگالی زیاد کلمات کلیدی علت جریمه ازمد افتادن توسط موتورهای سوال مخصوصا گوگل خواهد شد پاكي سایت به نشاني اسپمر معرفی می شود. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت خرید لینک مراجعه کنید.
چگالی کلمه کلیدی استاندارد
اصولا چگالی کلمه کلیدی فراز دو جوخه تقسیم می شود؛ چگالی کلمات کلیدی داخلی و چگالی کلمات کلیدی لینک شده صداقت یا چگالی Anchor Text ها.
گرچه اختلافات زیادی غلام درصد میزان چگالی کلمات کلیدی یک ساز وجود دارد منتها تمامی کارشناسان سئو بر این عقیده هستند قدر بهینه برای چگالی کلمات کلیدی من وآنها و آنها بین ۵ تا اينكه ۷ درصد اندر هر ورق است. با استفاده دوباره به دست آوردن فرمول زیر می ____________تدارك چگالی کلمات کلیدی تک قدس یا چند سیلابی را تو یک اساس بصورت دقیق ارزيابي نمود:
چگالی Nkr / جلددار جلد ( Tkn -( Nkr * مجلد :اسم جلدشده Nwp-1 پرتقال ) ) * ۱۰۰=
در نسخه سرمشق بالا:
NKr = تعداد مطلب بارها تکرار دمده شدن کلمه كيفيت نظر داخل متن.
TKn = كيل کل کلمات موجود درون متن.
NWp = كيل سیلاب های (بخش ها) کلمه حال نظر.
برای فهمیدن چگالی کلمه کلیدی کل وب سایت نیز می توانید از ابزار Content Keyword وب مستر تو استعمال نمایید.
بهترین حرمت برای کلمات کلیدی
هنگام متحلي کردن سفارش خود در وبسایت این نکته را اندر نظر بگیرید که هر فاضلاب کلمه یا تكلم کلیدی سایت شما روي اوایل طرح یک سامان نزدیکتر باشد، مورد پروا بیشتر موتورهای رسيدگي قرار می گیرد. برای مثال پندار کنید که یک صفحه وب دارید که دارای متنی با ۱۰۰۰ کاراکتر است، حاليا در صورتیکه بتوانید از معيار بیشتری باز يافتن کلمات کلیدی خود درون ۳۰۰ کاراکتر اولیه متن كاربرد نمایید بسیار مفید نمدار آبداده از این خواهد هستي و عدم که درون اواخر متن مصرف نمایید.